BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 1 oktober 2010

Är tillbaka nu.

Tjenare.
Jaja jag vet jag har inte uppdaterat på månader fast jag sa i mitt förra inlägg att jag skulle börja igen.
Det har hänt en hel del sen sist.
Jag har blivit faster till världens sötaste lilla pojke, Elias heter han. :)
Skolan har börjat igen, vilket resulterade med en massa möten ( värkade det som då det var kanske inte så jätte många möten) jag tror allt är fixat när det gäller skolan.
Sommaren gick för fort enligt mig, jag tycker inte att jag hann göra nånting av alla saker jag planerat att göra. Jag hade även en resa till stockholm som gick åt helvete... men jag får väl försöka igen, tredje gången gilt heter det väl?
Min rygg är besvärligare änn nånsin, det har ju varit lite "dålig" om man säger så, i flera år men i sommras så vet jag inte riktigt vad som hande med en men den blev sämre och jag hade mer ont. Och det hände så passlig, vi skulle just få besök som skulle stanna i en vecka. Men jag och Ella hade ganska så kul ändå. :)
Men nu börjar min rygg äntligen bli bättre, jag har varit hos både sjukgymnast och ( vad fan heter det) en sån som knäcker ryggen på en. Jag kommer inte på namnet nu men en sån iaf.
Jag kommer inte på nått mer ikväll , men jag ska försöka uppdatera så snart jag kan.
// Elin

0 kommentarer: