BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 29 januari 2010

Tillbaka...

Helloo...
jag vet att jag inte har uppdaterat nån alls på ett bra tag emn det är bara så att jag inte har haft nån inspiration, och då har jag inte ens orkat försöka skriva.
Jag har börjat läsa en ny bok den heter The Heroin diaries : spillror ur ett rockstjärneliv av Nikki Sixx och Ian gittins.
Det är en biografi där man får en inblick av Nikki Sixx liv ( Nikki Sixx var basist och låtskrivare i bandet mötley crüe) när bandet var som störst. För då fanns det inte en enda drog som Nikki Sixx tvekade till att andvända. Det otroliga är att det är Nikkis dagboks antekningar som man får läsa som han har skivit innan han blev hög/ medan han var hög eller när han kommit ner igen.
Nå nu vet ni att jag lever iaf, så jag ska ta och sätta mig och läsa.
Hejdå.

0 kommentarer: