BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 4 mars 2010

Min lilla Houdini.

Hej.
Så morsan ha varit på besök idag, hon följde med Sussi på hennes ultraljud. Men innan det så var jag och morsan till ikea sen var vi och käkade hemma hos Sussi.
Medans morsan och Sussi var i Kalix så var jag och Johan hemma med hundarna.
Jag släppte ut Sammi snabbt på gården i linan men efter ett tag så insåg jag att min lilla Houdini hade smitit. Så jag och Johan har letat överallt, morsan och sussi plockade upp oss efter ett tag och vi åkte runt i stan tills min farmor ringer och frågar om jag hade båda hundarna hemma.
Det visade sig att nån hade hittat Sammi (Tack gode gud för det) och förde honom till polisen och dom hade ringt min farbrors fru och hon hade säkert ringt hem till mig men jag var ju ute och letade efter hunden så tillslut så hade hon ringr min farmor.
Nåja Sammi är hemma och han ligger förtillfället och sover vid min fötter.
Och han ska inte få vara ute ensam i linan nå mer.
Nåja nu ska jag kolla på tv så jag får uppdatera senare om jag orkar
Min lilla Houdini. :P

0 kommentarer: