BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 15 mars 2010

Biografen.

Hello.
Jag kollade just up när Tim Burtons nya film Alice I Underlandet kommer på bio här i stan, Den kommer om en månad. vilket då är en månad efter att filmen har haft sverige premiär.!
Dom är så dåliga på att ta in filmer här i stan, så man hinner ju åka till andra ställen för att se filmerna.
Nä nu har jag klagat klart, det finns så mycket jag kan klaga på när det gäller biografen här i stan!
Nu är lovet också slut och jag kan ärligt talat säga att jag inte har gjort nånting under lovet.
Jag har bara varit hemma och gjort absolut ingenting.
Jag sitter just nu hemma hos min farmor och ska bjuda på mat så jag väntar på att den ska bli klar, efter att jag har ätit så ska jag nog lämna hundarna här medans jag springer till handlarn ( heter det så? den lilla butiken brevis jala.)
Jag vet nu ungefär vad jag ska tatuera på benet så jag ska och köpa en ny tatuerings tidning så jag får lite ider om hur jag vill att de ska se ut och så.
Nu är maten klar så.
Hejdå.

0 kommentarer: